دانستنیها و راهنمای خرید

بهترین عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا

شما در خرید ادکلن زنانه به چه نکاتی دقت می کنید؟ عطر و ادکلن از ترکیب رایحه های گیاهان، میوه ها، گل ها و المان های معطر خلق می شوند. ترکیب این رایحه ها نیز ویژگی های اصلی یک عطر را شکل می دهد. برخی از عطرها از ترکیب رایحه های گلی یا میوه ای شکل می گیرند و بویی شیرین دارند. برخی دیگر، به واسطه وجود رایحه مرکبات ترش مزه، بویی ترش پیدا می کنند. در این میان، گروهی از عطرهای زنانه هستند که با پشت سر گذاشتن چارچوب های سنتی دنیای عطر و ادکلن، توانسته اند جای خود را در دل میلیون ها زن شیک پوش باز کنند. عطر تلخ زنانه (Bitter scent) دیگر در انحصار آقایان نیست و برندها با معرفی گزینه های بسیار محبوبی، این نکته را بارها ثابت کرده اند. منظور از عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا چیست؟ کدام عطرها این ویژگی را دارند؟ در ادامه پاسخ این پرسش ها را خواهید یافت.

عطر تلخ به چه معناست؟

با شنیدن اسم عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا یاد چه طعم ها و بوهایی می افتید؟ یک عطر زنانه تلخ حاصل ترکیب رایحه های گیاهی، ادویه ای، دودی و چوبی است. در این دسته از عطر ها، معمولا اثری از المان هایی مانند فلفل، قهوه، تنباکو، عود و چوب صندل دیده می شود. معمولا ترکیب بسیار قوی رایحه های تلخ برای عطرهای زنانه با استفاده از نت های مرکبات و یا نت های گلی تعدیل می شود. عطرهای تلخ بسیار قوی و تاثیرگذار هستند و می توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. یک ادکلن تلخ زنانه با ماندگاری بالا، انتخاب مناسبی برای استایل های رسمی است و برای استفاده های روزانه، دانشگاه و محل کار گزینه مناسبی محسوب نمی شود.همچنین شما می توانید برای خرید و مشاهدع قیمت انواع عطر گرم زنانه به سایت مارسلا مراجعه کنید.
ماندگاری بالا پارامتر مهمی است که معمولا همه ما در انتخاب یک عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا و خرید ادکلن به آن توجه می کنیم. ماندگاری یک عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، عطرهایی که غلظت بیشتری دارند (مانند ادو پرفیوم ها) نسبت به عطرهایی با غلظت کمتر (مانند ادکلن ها) ماندگارترند. از سویی دیگر، عطرها در مجاورت عرق بدن و یا گرمای هوا، خیلی زود از روی سطح پوست تبخیر می شوند و در نتیجه، ماندگاری خود را از دست می دهند. بر اساس این قاعده، عطرهای گرم که معمولا در پاییز و زمستان استفاده می شوند، ماندگارترند. بنابراین برای خرید یک ادکلن زنانه تلخ با ماندگاری بالا یا به دنبال عطرهایی با طبع گرم باشید و یا عطرهایی با غلظت بالا را انتخاب کنید. البته بدیهی است که هرچه غلظت عطر بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

عطر خنک زنانه و مردانه انواعی از عطرهای تلخ هستند که با اضافه شدن نت‌های خنک مانند مرکبات، گل‌ها و … تولید می‌شوند. این عطرها به دلیل طبع خنک و سبکی که دارند، معمولاً برای فصل‌های گرم سال مناسب‌تر هستند.

معرفی انواع عطر و ادکلن تلخ زنانه با ماندگاری بالا

تنوع موجود در بازار خوشبختانه راه را برای انتخاب یک عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا هموار ساخته است. عطرهای تلخ به واسطه روایح استفاده شده در ساختار بویایی شان، معمولا طبعی گرم یا معتدل دارند. بنابراین، اگر برای روزهای گرم سال به دنبال یک عطر تلخ هستید و یا به طور کلی، طبع گرم عطرها با شما ناسازگار است، عطرهای تلخ با طبع معتدل می توانند بهترین انتخاب باشند.
نکته دیگری که به هنگام خرید عطر و ادکلن زنانه با رایحه تلخ باید مد نظر داشته باشید، قیمت آن است. برند های نیش و برندهای در اصطلاح عامه پسند (یا معمولی) گزینه های متنوعی از عطرهای زنانه با روایح تلخ را پیش رویتان قرار داده اند. در این میان، عطرهای نیش به واسطه دست ساز بودن و استفاده از المان های بسیار کمیاب در ساختشان، معمولا گران تر هستند. این در حالی است که عطرهای نیش، منحصر به فرد می باشند و مشابه آن ها در بازار وجود ندارد یا کمتر وجود دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا و رایحه ای منحصر به فرد هستید، جستجوی خود را در میان عطرهای نیش آغاز کنید. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی تر و معمولی تر برای روزمره هستید، در میان برند های معمولی، قطعا می توانید عطر محبوب خود را پیدا کنید.

در ادامه چند عطر بسیار محبوب و پر فروش تلخ زنانه با ماندگاری بالا را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

زرجوف الکساندریا 2

عطر الکساندریا 2 از برند لوکس و نیش زرجوف در گروه بویایی چوبی امبری در سال 2012 توسط  Chris Maurice طراحی و به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی این عطر بسیار محبوب و جذاب عبارتند از چوب گل سرخ، اسطوخودوس، دارچین و سیب. نت های میانی زرجوف الکساندریا 2 رز، سدر و زنبق دره هستند. نت های پایه عبارتند از: آگاروود (عود)، چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک.

کلینیک آروماتیک الکسیر

کلینیک آروماتیک اکسیر در سال 1971 توسط برنارد چانت طراحی و به بازار عرضه شد.. نت های ابتدایی این عطر پر فروش شامل بابونه، آلدهیدها، مریم گلی، گشنیز، گل شمعدانی، لیمو ترنج، رز برزیلی و ترنج است. نت های میانی عبارتند از رز، میخک، یلانگ یلانگ، ریشه زنبق، یاس، گل سرخ و شکوفه پرتقال. نت های پایه عبارتند از: خزه بلوط، نعناع هندی، عود، وتیور، چوب صندل و مشک.

آمواج ممویر زنانه

آمواج ممویر زنانه در سپتامبر 2010 از برند ادکلن امواج وارد بازار شد و در گروه بویایی روایح چایپری قرار دارد. نت های ابتدایی هل، پرتقال ماندارین، فلفل صورتی و افسنطین هستند. نت های میانی میخک، بخور، فلفل، نت های چوبی، یاس، رز و گل های سفید هستند. نت های پایه مشک، لابدانوم فرانسوی، خزه بلوط، استایراکس و چرم هستند.

ورساچه کریستال نویر ادوپرفیوم

به گفته دوناتلا ورساچه، کریستال نوآر یک جوهره کمیاب، حسی و لطیف و اغواگر است. نت مرکزی ترکیب گاردنیای اسرارآمیز، تازه، اغواگر و جذاب، درخشان و کرمی است که با فناوری «هد اسپیس» تولید شده است. عنبر و مشک در پایه رایحه را تیره و مرموز، بسیار حسی و متمایز می کند. ورساچه کریستال نویر توسط Antoine Lie در سال 2004 ساخته شد.

شنل کوکو نویر

Coco Noir در سپتامبر 2012 به بازار معرفی شد. ابتدا در سال 1984، عطر کوکو شنل، از برند عطر شنل  با ترکیبی مجلل از چوب، رزین، گل، ادویه و میوه و گنجینه ای از شکوه ها و منبعی بی پایان از کشف و لذت نفسانی به بازار معرفی شد. سپس در سال 2001، Coco Mademoiselle آمد، نفسی از هوا که این رایحه را روشن می کند، که در آن همه چیز در یک انفجار درخشان از میوه و گل، ساده و شتاب می گیرد. و در سال 2012 کوکو نویر (کوکو نوآر) ساخته شد، یک باروک شبانه عالی. سفری دیگر در پی گابریل که به طور کامل خیره سیاه و ونیز را در آغوش گرفت و آنها را نه تنها در خلاقیت خود بلکه در زندگی خود گنجاند.
رایحه اولیه کوکو شنل نویر: گریپ فروت، ترنج کالابریا، رایحه میانی: گل رز، نرگس، برگ شمعدانی رز و یاس. نت های پایه: دانه تونکا، چوب صندل، وانیل، نعناع هندی و کندر مشک سفید.

جیوانچی ادومویزل اسنس دس پالایس

Eaudemoiselle Essence des Palais از برند Givenchy عطری است گلی امبری. Eaudemoiselle Essence des Palais در سال 2017 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی چرم، بخور، زعفران و زنجبیل هستند. نت های میانی مره، رز و بنزوئین هستند. نت های پایه عبارتند از نعناع هندی، سدر و دانه تونکا.

آزارو پور اله اکستریم

Azzaro Pour Elle Extreme، در اوایل سال 2016 شد . این نام الهام گرفته از خلاقیت های افسانه ای لوریس آزارو است. عطر پور اله اکستریم برای استفاده در مواقعی که نیاز به لباس شب دارند عالیست: “لباسی با جواهرات و الماس، برای درخشندگی…”.
پور اله الکسیر که به عنوان عطری جذاب و اغواگر و غیرقابل مقاومت توصیف می شود، ظاهراً زنی را در حجابی مرموز و اغوا کننده می پوشاند. این ترکیب نوید هاله ای از اغوای خالص و حسی برجسته را می دهد که با شدت عود و لهجه های آفتابی آن ارائه می شود.

کارولینا هررا سی اچ اینسیگنیا زنانه

عطر CH Insignia از برند Carolina Herrera عطری است چوبی امبری زنانه که در سال 2018  توسط اولیویه کرسپ و عطار خوشنام ایرانی، آقای حمید مراتی کاشانی تولید و به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی کارولینا هررا سی اچ اینسیگنیا زعفران، جوز هندی، گشنیز و ترنج هستند. رایحه میانی چرم، رز، آگاروود (عود) و استیراکس است. نت های پایه عبارتند از بخور، عنبر، سدر، نعناع هندی و چوب گایاک.

پنهالیگونز هالفتی

Halfeti یک عطر چوبی-گلی بسیار غنی است که ترکیب آن توسط عطرساز به نام، کریستین پروونزانو امضا شده است. پنهالیگونز هالفتی با ترکیبی غنی از مرکبات، گیاهان و ادویه جات باز می شود و در عین حال ترنج و گریپ فروت را با زعفران، هل، آترمیشیا و سوزن سرو ترکیب می کند. رایحه‌های گلی یاس و گل رز بلغاری را با سایه‌های جوز هندی ترکیب می‌کنند، در حالی که پایه رایحه‌ای گرم از چرم، عود گرانبها، سدر، چوب صندل، کهربا، مشک، تونکا و وانیل را ارائه می‌کند.

ما در این مقاله، تلاش کردیم تا خصوصیات اصلی یک عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا را توصیف کنیم. نکاتی را نیز در خصوص این شاخه از عطرهای زنانه محبوب مطرح کردیم. اگر در خصوص انتخاب یک عطر تلخ زنانه  و استعلام انواع عطر زنانه مانند عطر لانکوم و … سوالی دارید، می توانید آن را از طریق بخش نظرات با ما و متخصصان سایت در میان بگذارید. مارسلا، معتبرترین مرجع توزیع عطر و ادکلن مردانه و زنانه در ایران، کلکسیون بسیار متنوعی از انواع ادکلن زنانه تلخ با ماندگاری بالا را ارائه می دهد. شما می توانید این عطرها را با ضمانت اصالت کالا و قیمتی مناسب، از سراسر ایران، خریداری کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره انتخاب بهترین عطر تلخ زنانه با توجه به خصوصیات فردی خود، لطفا با مشاورین ما در بخش فروش مارسلا در تماس باشید تا بهترین گزینه را نسبت به سلیقه و معیارهای شما، به شما معرفی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا